Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Mateusz Krawczyk

Mateusz Krawczyk

  • Autor: Redakcja
  • 03 wrz 2018 09:53

Na spotkaniu w Katowicach ekspert podpowie, jak działać w social mediach

O tym, co architekt powinien zrobić i jak może działać, by wypromować się poprzez social media opowie Mateusz Krawczyk, new business manager agencji 123SOCIAL, podczas spotkania Studia Dobrych Rozwiązań w Katowicach.

Jakie kanały pozwolą najlepiej wykreować markę projektanta wnętrz? Co i jak robić, a czego lepiej unikać? Na co warto zwrócić uwagę działając w social mediach, a także ile czasu i pieniędzy zainwestować – odpowiedzi na te i inne pytania poznają uczestnicy spotkania w Katowicach, już 4 września!

Zarejestruj się, aby wziąć udział w spotkaniu w Katowicach 4 września 2018 roku

Mateusz Krawczyk od 5 lat tworzy markę 123SOCIAL, zajmującą się pełną obsługą firm w social mediach. Zajmuje się m.in. tworzeniem strategii w oparciu o wielokanałowość oraz innowacyjne narzędzia. Realizuje działania szkoleniowe i wizerunkowe, a także kampanie reklamowe oraz strategie w pełni wykorzystujące media społecznościowe.

Do grona klientów agencji 123SOCIAL należą lokalne firmy, start-upy, e-commerce, galerie handlowe oraz międzynarodowe konsorcja (m.in. Grupa Górażdże, PTTK, AS-POL, Delta-Security, Fera Equestrian).


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ