Meble.com.pl - komfort na miarę

Różnorodność targów wyposażenia wnętrz to możliwość poznania oferty wielu firm. Fot. Archiwum

Seminarium "Targi Wyposażenia Wnętrz 2008" w Warszawie

  • Autor:
  • 27 gru 2013 18:02

29 listopada w warszawskim CH Blue City, odbyła się piąta edycja proeksportowego seminarium "Targi Wyposażenia Wnętrz 2008". Spotkanie zorganizowało wydawnictwo Promedia.

"Targi Wyposażenia Wnętrz 2008"

Seminarium miało na celu zapoznanie uczestników z możliwościami wystawienniczymi w kraju i zagranicą oraz ze sposobami zdobycia unijnych środków na tego typu działania. Patronat prasowy nad wydarzeniem objęło pismo „Meble Plus”.

Uczestnicy spotkania, z zainteresowaniem wysłuchali prelekcji o targach: "Ambiente", "Heimtextil", "Collectione", "Tendence", "Christmas Word", którą wygłosił Piotr Łukaszewicz. Kolejnymi prelegentami byli: Marzena Kuropieska, która przedstawiła targi "Cadeaux" i "Comfortex" w Lipsku oraz Barbara Sipa, prezentująca targi "Dom" w Kielcach.

Po przerwie kawowej, podczas której odbywała się ożywiona dyskusja między uczestnikami, nadszedł czas na prezentację targów "Maison & Objet" oraz "Paris Meuble" w Paryżu, którą przedstawił Andrzej Goldman. Dużym zainteresowaniem cieszyła się również prelekcja Jonny’ego Thomson’a, przedstawiciela targów "Birmigham Spring /Autumn Fair", "London Summer Fair", a następnie Anny Idaszak, która zaprezentowała targi "Home Décor", "Meble" i "Budma Interior" w Poznaniu.
Prezes firmy Promedia, Jerzy Osika, wygłosił referat o targach International Home & Houseware Show Chicago, których polskim przedstawicielem jest wydawnictwo Promedia. Na zakończenie uczestnicy seminarium dowiedzieli się o sposobach dofinansowania działań proeksportowych, które omówiła Agnieszka Orłowska-Sójka z Kancelarii Radcy Prawnego KRP Orłowska.

Global Innowator Award

Podczas spotkania odbył się także polski finał międzynarodowego konkursu Global Innowator Award (GIA), adresowanego do sklepów detalicznych oferujących wyposażenie wnętrz. Sponsorem narodowym oraz organizatorem polskiej edycji jest wydawca kwartalnika „Ambiente” (wydawnictwo Promedia). W tym roku po raz drugi, biorąc pod uwagę wiele czynników, takich jak innowacyjność, szkolenia czy doskonały merchandising, wyłoniono polskiego zwycięzcę. Laureatem została firma Impresja ze Świętochłowic, która w nagrodę weźmie udział w finale odbywającym się na targach w Chicago. Obok możliwości zaprezentowania się potencjalnym klientom, firma będzie miała szansę zyskać, towarzyszący nagrodzie międzynarodowy rozgłos.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER MEBLE.COM.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu Meble.com.pl codziennie w Twojej skrzynce

WNĘTRZA