Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Paweł Jędrzejewski, specjalista on-line marketingu i mediów społecznościowych. Fot. Archiwum

Paweł Jędrzejewski, specjalista on-line marketingu i mediów społecznościowych. Fot. Archiwum

  • Autor: Redakcja Dobrzemieszkaj.pl
  • 27 lut 2019 11:50 (aktualizacja: 27 lut 2019 11:51)

Specjalista ds. mediów społecznościowych podpowie w Toruniu, jak kreować markę architekta

O tym, jak mądrze kreować markę architekta wnętrz w mediach społecznościowych, opowie w trakcie Studia Dobrych Rozwiązań w Toruniu Paweł Jędrzejewski, specjalista on-line marketingu i mediów społecznościowych.

Paweł Jędrzejewski współprowadzi agencję marketingową Imagemed.pl, specjalizującą się w sprzedaży usług i produktów oraz kreowaniu marek osobistych. Działania agencji obejmują m.in. obsługę profili na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i YouTubie, a także dostarczanie stron www oraz serwisów sprzedażowych.

>>>ZAREJESTRUJ SIĘ NA SPOTKANIE<<<

Swoją wiedzą o komunikacji i pozyskiwaniu klientów w Internecie dzielił się z uczestnikami międzynarodowych konferencji. Chcąc osiągać jak najlepsze efekty dla swoich klientów, zdobywa nową wiedzę i zwiększa swoje umiejętności, uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach specjalistycznych oraz konferencjach z zakresu online marketingu.

Paweł Jędrzejewski jest także prezesem Fundacji Stacja Motywacja badającej zachowania konsumentów w mediach społecznościowych i motywującej młodzież i dorosłych do rozwoju swoich umiejętności. Podczas spotkania Studia Dobrych Rozwiązań w Toruniu 28 lutego Paweł Jędrzejewski podpowie, jak poruszać się w meandrach sieci, jak mądrze kreować własną markę architekta wnętrz.

>>>ZOBACZ PEŁEN PROGRAM SPOTKANIA<<< 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ