Radosław Skowron, manager e-marketingu w firmie LTB. Fot. LTB

Radosław Skowron, manager e-marketingu w firmie LTB. Fot. LTB

  • Autor: Redakcja Dobrze Mieszkaj
  • 30 kwi 2018 11:01 (aktualizacja: 30 kwi 2018 11:06)

Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu: jak budować markę projektanta?

9 maja br. Studio Dobrych Rozwiązań odwiedzi Wrocław. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się m.in. jak budować markę projektanta wnętrz w social mediach. Prezentację przygotuje Radosław Skowron, manager e-marketingu w firmie LTB.

Czytaj też: Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu - zapraszamy 9 maja!

Podczas wrocławskiego Studia Dobrych Rozwiązań tajniki mediów społecznościowych odsłoni Radosław Skowron – manager e-marketingu w firmie LTB, z którą związany jest od 2014 roku. W 2015 roku ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim na kierunku komunikacja wizerunkowa.

Wśród jego zainteresowań znajdują się przede wszystkim rozmaite aspekty komunikacji w Internecie, social mediach oraz szeroko rozumiane zjawiska marketingu internetowego. Jako manager e-marketingu koordynuje działania zespołu specjalistów SEO, specjalistów ds. social mediów i marketingu szeptanego. Wdraża rozwiązania z zakresu user experience i user interface na stronach klientów, a także analizuje wydajność prowadzonych działań, wykorzystując narzędzia analityki internetowej.

Agencja LTB działa od 2009 roku, oferując swoim klientom profesjonalne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego oraz IT: od projektowania i budowy stron, przez wdrażanie ulepszeń po kompleksową obsługę marketingową, w tym helpdesk i usługi programistyczne. Zespół firmy tworzą osoby wykształcone w różnych kierunkach – kreatywność, dynamizm i otwartość na nowe zjawiska internetowe sprawiają, że LTB potrafi odpowiedzieć na oczekiwania klientów w sposób dostosowany do potrzeb nowoczesnego konsumenta.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

Najciekawsze artykuły z serwisu codziennie w Twojej skrzynce