Black Red White obniża ceny mebli kuchennych
Black Red White prowadzi kampanię promocyjną "Kuchnie 2008”. Meble objęte rabatem dostępne są w wybranych salonach.
Akcja będzie trwała do 31 października 2008. Towarzyszą jej działania reklamowe w prasie ogólnopolskiej oraz magazynach wnętrzarskich.
Promocyjne układy kuchenne oferowane są w różnych stylach i bogatej gamie kolorystycznej. W ramach akcji Black Red White proponuje m.in. meble utrzymane w stylistyce włoskiej oraz śródziemnomorskiej. Kampania uwzględnia duży wybór frontów meblowych: "Strategio XI Mądry", "Troniusz XXV Sprawiedliwy", "34th Avenue" czy "36th Avenue". W asortymencie firmy objętym rabatem znajdują się również: "Cztery Pory Roku", "Siódme Niebo", "Ledo", "61st Pudding Street", "76th Street" oraz "Telesto".
Kuchnia jest dla wielu osób jednym z najważniejszych miejsc w domu, dlatego staramy się dostosować naszą ofertę do indywidualnych potrzeb każdego klienta. W propozycji Black Red White znajdują się zarówno kolekcje klasyczne - przeznaczone głównie dla osób ceniących tradycję, jak i nowoczesne, które cechuje prosta forma, duża funkcjonalność i przestrzenność. Zachęcamy do aranżacji kuchennych wnętrz z Black Red White – mówi Robert Sołowij, zastępca dyrektora ds. marketingu i reklamy Black Red White.
Układy kuchenne - w tym meble z przeznaczeniem do zabudowy ze sprzętem AGD - są drugą pod względem wartości sprzedaży grupą produktów proponowanych przez Black Red White. Oferta obejmuje ponad 800 rodzajów szafek oraz 48 modeli frontów. Większość produkcji realizowana jest na indywidualne zamówienie odbiorców.