Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Od 13 do 25 listopada 2018 w Agata Meble trwa akcja promocyjna, w której wybrane produkty można nabyć nawet do 50% taniej. Wśród promocyjnych produktów znajdują się, m.in.: poduszki pikowane, komplet garnków ze stali nierdzewnej, ręczniki, lampy sufitowe, patelnie i dywaniki dwustronne.

Od 13 do 25 listopada 2018 w Agata Meble trwa akcja promocyjna, w której wybrane produkty można nabyć nawet do 50% taniej. Wśród promocyjnych produktów znajdują się, m.in.: poduszki pikowane, komplet garnków ze stali nierdzewnej, ręczniki, lampy sufitowe, patelnie i dywaniki dwustronne.

  • Autor: Redakcja
  • 11 cze 2014 14:04 (aktualizacja: 13 lis 2018 08:35)

Promocje w Agata Meble – gazetka promocyjna

Od 13 do 25 listopada 2018 w Agata Meble trwa akcja promocyjna, w której wybrane produkty można nabyć nawet do 50% taniej. Wśród promocyjnych produktów znajdują się, m.in.: poduszki pikowane, komplet garnków ze stali nierdzewnej, ręczniki, lampy sufitowe, patelnie i dywaniki dwustronne.

Zajrzyj do aktualnej gazetki promocyjnej marki Agata. Promocją objęto lampy wiszące, plafoniery, koszyki zakupowe, rękawice kuchenne, dywany oraz inne akcesoria.
Zajrzyj do aktualnej gazetki promocyjnej marki Agata. Promocją objęto lampy wiszące, plafoniery, koszyki zakupowe, rękawice kuchenne, dywany oraz inne akcesoria.

WASZE KOMENTARZE (57) + DODAJ KOMENTARZ

    • niedoszła klientka, 2018-04-18 11:25:20
    NIGDY WIĘCEJ! Kupiłam w #AgataMeble przez internet wersalkę i skorzystałam z promocji "bezpłatny transport". Bezpłatny transport okazał się fikcją, bo firma dostawcza wyznaczała uporczywie tylko jeden przedział czasowy: wtorek/środa w godz.12.00-14.00, zero porozumienia, godziny wiszenia na telefonie, mnóstwo zmarnowanego czasu. W końcu odpowiedź: "Inne godziny dostawy? Oczywiście. Za dopłatą".
    Albo transport darmowy, albo za dopłatą. Więc piszę do #AgataMeble: to ja kupię gdzie indziej, bardzo dziękuję za współpracę, poproszę o zwrot pieniędzy.
    #AgataMeble odpisuje, żebym się zastanowiła, czy aby na pewno, bo potrącą koszty dostawy (której nigdy nie było!). Ile? Nie wiedzą, bo nie mają cennika. Po miesiącu odpisali, że koszty dostawy (której nie było) wyliczyli na 200,49 zł (sama wersalka kosztowała 739 zł).
    #AgataMeble NEVER AGAIN!
    • zawiedzona , 2017-11-08 23:30:35
    najgorszy sort salon agata to fikcja omijajcie ten badziew na odleglosc bo jesli bedziecie chcieli cos zareklamowac to sie bardzo rozczarujecie na nic nie ma gwarancji walka z wiatrakami
    • klient, 2017-11-08 23:20:33
    salon agata to najwiekszy chlam meblowy zero profesjonalizmu chamstwo badziewie i oszustwo mili przy zakupie a pozniej maja klienta gleboko w powazaniu
    • poszkodowana, 2017-11-08 23:10:54
    szanowni panstwo jezeli zostaliscie oszukani przez salon agata bubelllllll ktory za nic ma klientow moze zacznijmy dzialac razem zeby nie dac satysfakcji tym oszustom i naciagaczom takie traktowanie klientow przy skladaniu reklamacji jest nieuczciwe i chamskie .maja swoich rzeczoznawcow krotko mowiac panstwo w panstwie
    • beti, 2017-11-08 22:47:40
    kupilam 2 hokery w salonie agata zareklamowalam gdyz popekaly podnozki po miesiacu przywiezli nowe ale buble wyciagniete chyba ze smietnika sa tak zniszczone myslalam ze dostane zawalu jak mozna tak postepowac z ludzmi moje byly nowe tyle ze popekaly a tu brak slow ja tej sprawy tak nie zostawie na okraglo idzie reklama w telewizji placa kupe kasy a tutaj z klientow robia wariatow a malgorzata socha niech sie spelnia jako aktorka w filmach a nie robi z siebie pajaca
    • beti, 2017-11-08 22:34:36
    buble i ta pani od reklamy malgorzata socha niech sie zajmie aktorstwem a nie wlepianiem badziewia klientom
    • agabi, 2017-06-02 16:21:02
    Ja lubię gotowe aranżacje. Na stronach polskich producentów czy też ssalonów, można ich sporo znaleźć. Zainteresowały mnie meblościanki z Agaty, które nadały mojemu wnętrzu nowego, lepszego charakteru
    • diodka, 2017-05-30 10:51:57
    Bardzo przyjemny salon :) Fajne mają aranżacje, dużo ładnych mebli . Obsługa także , pomocna.Kupiłam meblościankę i fotele, czekam teraz na dostawę.
    • bogda, 2017-05-11 14:52:10
    Obsługa pomogła nam wybrać moduły do narożnika i tkaninę obiciową za co jestem im wdzięczna bo sama nie mogłam się zdecydować. Personel miły i bardzo ale to bardzo kompetentny
    • iri, 2017-04-19 15:57:50
    Agata meble to bardzo dobry sklep zdecydowanie jeśli mam coś kupić do domu to wybieram właśnie ich.Mają świetną obsługę.
    • azjja, 2017-03-21 19:11:05
    To do producenta miej pretensje a nie salonu Agaty, co ma piernik do wiatraka? Przecież Agata nie odpowiada za to co producent niechcący zapakuje. My kupowaliśmy u nich kilka mebli i każde przyszły solidnie zapakowane bez żadnej pomyłki i o czasie, a narożnik to nawet tydzień przed terminem przyjechał
    • Mateusz J., 2017-02-21 18:37:48
    Żenada..... syf jakiego mało. Kupiłem szafę z dowozem ponad 100km od sklepu stacjonarnego. Szafa składała się z sześciu paczek. Po rozpakowaniu okazało się że trzy paczki są od mojej szafy a trzy kolejne od innej...... Następna sprawa. W styczniu zamówiłem komodę, miała być na początku lutego, w połowie lutego gdy upomniałem się o swój towar to powiedziano mi że komoda będzie na początku marca, i że oni nie mają obowiązku informować o takim przesunięciu w czasie..... MASAKRAAAAAA !!!!!
    • ósemka, 2017-02-18 19:32:56
    Kiedy kupowałam narożnik od razu mi powiedziano , że czas dostawy to ok 5 tygodni i prawie tyle czekałam, więc nie był to dla mnie jakiś problem.
    • maszka, 2017-01-23 18:47:28
    Ludzie lubią narzekać, narzekali i narzekać będę taki typ :) Szkoda że zadowoleni klienci tak rzadko komentują
    • justyna, 2016-12-09 18:11:06
    Trafiłam przypadkiem na ten temat poszukując informacji na temat pewnego narożnika. Muszę i ja swoje trzy grosze wtrącić niestety czy stety. Ja w tym salonie jestem stała klientką i jeszcze nigdy nie narzekałam na nic, ani na meble ani na obsługę. Ludzie sie staraja a tu wiadro pomyj na nich sie wylewa, oj nie ładnie ludzie...
    • sebi, 2016-12-08 16:40:31
    Obsługa klienta jest na wysokim poziomie, a meble, które kupiłam jak najbardziej spełniają moje oczekiwania.
    • mirelka, 2016-12-06 18:27:09
    Mam umeblowany salon i sypialnie w agacie i meble sa w porządku nie mam powodów do narzekać ani złego słowa powiedzieć nie mogę
    • izik, 2016-12-05 21:36:08
    U mnie też nie było problemów, meble super, obsługa rewelacja. Pozdrawiam i dziekuje
    • tolo, 2016-12-01 21:25:32
    Jaki erzecznik? W agacie umeblowałem cały prawie dom, wszystkie meble, sofy mebelki dziecięce wszystko kupowane u nich. Zero reklamacji, nie mam nic do zarzucenia agacie
    • Jacek, 2016-12-01 00:23:16
    kupiłem dziecku łóżko z systemu MOYA z firmy DIGnet w salonie w Lublinie niestety rozeszło się na łączeniach złożyłem reklamacje odrzucono złożyłem odwołanie przyjechali panowie i stwierdzili zły montaż przy braku nawiertów i instrukcji montażu bez informacji które śruby i gdzie powinny być zamontowane PARODIA a E-rzecznik pewnie usunie wpis bo niewygodny
    • bebika, 2016-11-24 11:36:05
    Obsługa klienta na wysokim poziomie, w każdym dziale jest tak samo. Meble , które kupiłam zawsze przychodzą idealne, żadnych uwag i zastrzeżeń nie mam póki co nigdy.
    • kardamonka, 2016-11-22 18:37:34
    Meble które zamówiliśmy przyjechały wcześniej niż się spodziewaliśmy. Co mnie jeszcze zaskoczyło to to , że są jeszcze ładniejsze niż te które oglądaliśmy w salonie. Generalnie super sklep i brawo dla obsługi
    • antonina, 2016-11-17 18:42:12
    Obsługa zna się na rzeczy umie profesjonalnie obsłużyć. Z mebli jestem jak najbardziej zadowolona, na pewno wrócę tam jeszcze
    • aldona, 2016-11-15 20:26:50
    Ja tez miałam mały zgrzyt z reklamacja krzesła, ale niespodziewanie szybko moja reklamacja została rozpatrzona, więc złego słowa na salon nie mogę napisać
    • mariolka, 2016-10-01 16:37:04
    U mnie też wszystko było ok, trochę tylko w jednej szafce drzwiczki były xle zamocowane, ale po reklamacji szybko osunięto mi te usterkę.
    • maria, 2016-09-21 20:02:59
    Moje meble okazały się solidne i udane, nie reklamowałam niczego chociaż korzystamy z nich juz kilka ładnych lat to nie wiem jak to jest z tymi producentami
    • Klientuwazny, 2016-09-18 21:56:51
    Ponieważ nie jestem pracownikiem firmy od Agaty moja opinia może być właściwa niż te powyżej. Fabryka wysyła meble dla rożnych salonów , a te licząc na renomę fabryki nie sprawdzają co im podsyła, a podsyła rożne niedoróbki bo liczy na to ze klient będzie niewybredny, leniwy albo analfabeta i nie będzie umiał dojść swego. Dlatego klienci wpisujcie do umowy swe zastrzeżenia bo jeśli ktoś ma towar do sprzedaży to niech sie stara co prze konkurencji jeszcze można wymyć, chyba ,ze jest zmowa producentów.
    • jjulia, 2016-07-19 17:46:45
    Zakup narożnika i fotela z relaksem bardzo udany. Obsługa pomocna, przy wyborze tkaniny obiciowej była bardzo profesjonalna. czekaliśmy około 4 tygodnie, meble prezentują sie ładniej niż te w salonie w innej tkaninie.
    • alka, 2016-07-05 21:39:40
    Ja swoje meble wypatrzyłam w internecie, a kupiłam w salonie. Wiedzialam, że mają dużo promocji i skorzystałam. Czasem warto rozglądać się za dodatkowymi rabatami. Bardzo lubię ten salon.
    • tomekdani, 2016-03-02 20:38:49
    Ja kupiłem 4 m-ce temu narożnik i do tej pory nie mogę się doczekać jego odbioru. W sklepie rozmawia się jak w przedszkolu. Najbardziej nie profesjonalny sklep z jakim się spotkałem
    • Zbyszek, 2016-02-25 19:15:54
    Byłem w dniu dzisiejszym z chęcią zakupu kanapy,Piękny sklep obsług zajmuje się tylko pogaduszkami między sobą a nie klientem.Spędziłem z żoną tam ponad godzinę i nikt ze sprzedawców nas nie zapytał o jakąś pomoc.Kiedy już wybraliśmy kanapę, dowiedzieliśmy się o transport nie miał przez 20 min.kto załatwić bo pani sprzedawczyni powiedziała że jest zajęta a druga nie z tego działu . Więc pojechaliśmy na Kasprzaka gdzie od razu podszedł do nas sprzedawca,wszysko wytłumaczył doradził jaki lepszy materiał i dokonaliśmy zakupu.
    • Mariola , 2016-02-20 12:56:42
    5 lat temu kupiłam narożnik....rok pózniej meble.....ogólnie jestem naprawdę zadowolona... Jedynie irytuje mnie fakt, ze jak dostanę gazetkę , i pojadę nawet w tym samym dniu...to nigdy nie kupie tego co chce , a pracownicy mowia mi , ze dostali mało...to irytujące.a wszystkim malkontentom....adres do sanimexu ...wszystko zależy od producenta, od egzemplarza....zawsze cos komuś ..nawet nowe mercedesy sie psują...
    • krysia.chryp@interia.pl, 2015-10-30 19:28:38
    Kupiłam ściankę,sofę,fotel,stół i krzesła.Dostarczono mi na czas.Jestem zadowolona,miła obsługa.DZIĘKUJĘ.
    • gosia, 2015-09-10 21:08:45
    Ja niestety sie zawiodlam.kupilam naroznik 4 razy reklamowalam ta sama część.wkoncu rzecznik praw konsumenta wystosowal pismo ze juz 5 naprawy nie chcemy i dostalismy zwrot gotowki ale niestety w ciagu 5 mc 4 reklamacje
    • de, 2015-09-04 17:55:19
    mam w de agatameble, zrymowało sie haha
    • gladiomator, 2015-06-07 23:42:19
    ludzie wiadomo co kupujecie a pozniej macie pretensje, to kto tu jest nie powazny sklep czy wy .jak sie placi grosze za meble to tak sie ma zplaccie z 10 razy wiecej to bedziecie mogli narzekac a nie zgrywacie bogatych bioracych na raty
    • Heniek, 2015-02-21 14:48:13
    Zamówiłem stolik kawowy a pracownicy przywieźli telewizor 58 calowy. Jestem zadowolony, polecam zakupy w tym sklepie
    • Karina, 2015-02-19 17:42:12
    Naoczny świadek, zamiast pisać takie rzeczy w sieci idź do sąsiadów i zwróć im uwagę, że śmieci wyrzuca się do śmietnika a nie obok.
    • naoczny świadek, 2015-02-18 16:33:47
    Witama, w dniu 18.02.2015r. o godz.16.15 samochód o numerach tejestracyjnych WB 6014H Agata Meble pozostawił opakowania po dostarczonych meblach koło pojemników na śmieci segregowane na os. Niepodległości 5. Pragnę zwrócić uwagę że opakowania po meblach winny być zabrane przez dostawcę mebli, zwróciłam uwagę pracownikom by zabrali opakowania lecz usłyszłam odpowiedź, że opakowania są osoby która mieszka w tym bloku i zakupiła meble.
    • GOŚC, 2015-02-07 20:17:27
    Kupiłem meble do sypialni .Byłem zajęty w pracy i poprosiłem 13 latka w domu aby przyjął meble. Fachowcy z Agaty przyjechali i złożyli meble. Nie założyli wszystkich śrub do montażu-bo ich brakowało w paczce. Udałem się do Agaty po brakujące śruby. A tu pan od reklamacji mówi jest wszystko w porządku. Dziecko podpisało odbiór i złożenie mebli jest wszystko okej. Byłem zażenowany postawą pracownika od reklamacji.
    • ula, 2015-01-12 18:30:39
    Kupowałam łóżko w Agacie Meble i dostałam na czas bez żadnych problemów
    • Anuśka, 2015-01-12 07:07:53
    A mi zbyt często wyskakuje na ekranie reklama, nie dość że zasłania czytane przeze mnie treści to jeszcze nie ma znaczka żeby ją skasować. Jak widzę Agata Meble to mam mdłości. Teraz mebluję swój nowy dom i nie wyobrażam sobie żebym miała wejść na zakupy do tego sklepu... Masakra...
    • AGNIESZKA , 2015-01-11 16:49:34
    no ja zakupiłam krzesła w agata meble dzień przed wigilią i lipa poobczaskiwane tandeta po długich telefonach i przyjazdach gdzie sklep wysłał pana z flamastrem aby uszkodzenia zakrył pisakiem który po odkurzeniu krzesła na ucho zszedł porażka poszłam do samego dyrektora sklepu narobiłam takiego dymu ze klienci powychodzili bez zakupów dostałam nowe krzesła i rabat 10% ale co sie wykłuciłam to porażka ODRADZAM SALONY !!!!!SALON W POZNANIU
    • zadowolony wafelek, 2015-01-08 15:34:50
    Zamowilam wielka szafe oraz naroznik. Na raty. Jestem niezmiernie zadowolona. Bardzo dobra obsluga, terminowość, jakość. Wszystko na 5!
    • alutka, 2015-01-07 17:49:09
    czy meble carvalo tez sz tandetne
    • Marek , 2015-01-06 11:09:03
    Jak czytam te komentarze baranów, którzy chcieliby dostać zamówione meble natychmiast i jeszcze za darmo to mnie mdli.....
    Przecież logicznym jest to, że jak zamawiasz coś indywidualnego, to trzeba na to poczekać. Nikt mądry nie trzyma nieograniczonych stanów magazynowych - to chyba logiczne, ale nie dla wszystkich.
    Przy takiej skali sprzedaży, zawsze zdarza się jakaś reklamacja, uszkodzony element, ale barany nie potrafią też tego zrozumieć, ale tacy właśnie jesteśmy niestety - Polacy.
    Meblowałem dom i mieszkanie i tylko raz miałem uszkodzony element jednego z regałów, ale szybko przyjechał serwisant i wszystko było OK.
    Pozdrawiam pracowników AGATY, którzy w swojej pracy codziennie spotykają się ze stadem najmądrzejszych, wszystkowiedzących baranów.
    • E-rzecznik Agata Meble, 2014-12-16 11:56:09
    Pani Julito, w takiej sytuacji prosimy złożyć reklamację, na przykład poprzez formularz kontaktowy zawarty na stronie: www.agatameble.pl/firma/kontakt :) Gdyby miała Pani jakiekolwiek wątpliwości, pytania prosimy o kontakt. Pozdrawiam E-rzecznik Agata Meble
    • ewa, 2014-12-15 21:55:52
    Tylko i wyłącznie uruchamiajcie formularz niezgodność towaru z umowa i przenoście ciężar na sklep Agata meble, po rozpakowaniu przyjeżdża bubel, 40 dni czekania za wypoczynkiem, po otwarciu więcej wad niż dobrych elementów, kolejne czekanie 50 dni na wymianę mebla, to nie ejst sklep z profesjonalna obsługa tylko pośrednictwo!
    • julita27, 2014-12-09 16:45:47
    Nie dokońca jestem zadowolona z mebli które zakupiłam w salonie AGATA MEBLE , ponieważ nie wszystkie meble, ale niektóre są wykonane niedokładnie i tandetnie . Zaś pracownicy w tym sklepie są niewiarygodni , kłamia prosto w oczy , nie potrafią przyznać sie do błędu ( salon w PŁOCKU ) .
    • gość, 2014-11-05 20:29:13
    Zakupiłam meble dla syna w tym salonie i jakaś katastrofa, czeka się bite 4 tygodnie za dostawę liczą sobie nie mało a to tylko 1km, po rozpakowaniu okazało się że połowa elementów do wymiany ponieważ uszkodzona i co z tym się wiąże czekanie następne 4 tygodnie. po rozpatrzeniu reklamacji okazało się że nie wszystko nadaje się do odbioru i następne 4 tygodnie. Ludzie szanujmy się
    • szakul1, 2014-11-04 19:42:52
    Meble z tego salonu nie mają konkurencji,są termniwi i elastyczni wszystko co kupiłem( na raty) otrzymałem w terminie i inie mam żadnych zastrzeżeń jeśli idzie o jakość i terminowość
    • Gość, 2014-10-24 11:41:04
    najgorszy sklep w okolicy czekam na meble 7 tygodni (płacone gotówką)
    • Gość, 2014-10-16 23:42:18
    Nie chcial bym byc w takiej sytuacji jak Pani co pisze ze wszyscy walcza......w ramach reklamacji......ja mialem jak to sie mowi..farta...powiedziano mi ze meble w ciagu 4-ech tygodni powinny byc....blypo...poltora tygodniu......zamowilem montazystowi i co??????extra-liga....Panowie(szacun) profeska.........ja jestem za w skali od 1do 10 za 10-nka!!!!!!!a Pani ,ktora pisze zle o nich...ma racje bo....i mnie tez moglo to spotkac!!!!
    • Krakowianka, 2014-10-13 14:14:32
    Też mamy sypialnię i meble dla dziecka z Agata Meble (Kraków) i jesteśmy z mężem zadowoleni.
    • wku..ny, 2014-10-13 09:38:08
    Obawiam się, że tak dzieje się we wszystkich salonach. A nawet kupując prosto od producenta nie ma szans na reklamację. Zawsze wina jest po stronie klienta. A jak udowodniłem jednemu, że podaje sprzeczne informacje i że jest głupi jak but - przestał odpisywać. Producent z miejscowości Rumia. Odradzam.
    • poszkodowany, 2014-10-01 12:54:34
    Chyba tylko ty jedyna, bo cała reszta walczy z Agatą w ramach reklamacji. Sprzedają chłam i nie uznają reklamacji. Ważne!! składajcie reklamacje tylko i wyłącznie przez pocztę z potwierdzeniem odbioru!!
    • Gość, 2014-08-21 20:15:25
    jestem posiadaczką mebli z salonu meblowego Agata meble I JESTEM ZADOWOLONA z ich użytkowania obsługa klienta jest na poziomie .