Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

System akustyczny Quadra firmy Bejot. Fot. Bejot

System akustyczny Quadra firmy Bejot. Fot. Bejot

  • Autor: mg
  • 01 maj 2018 16:45 (aktualizacja: 04 maj 2018 09:28)

Meble biurowe - jak zaaranżować ciche miejsce pracy?

Jednym z głównych czynników powodujących spadek koncentracji pracowników jest hałas panujący w biurze. Przez niego boli głowa, nie możemy się skupić i w rezultacie jesteśmy mniej efektywni. Czy możemy nad nim zapanować? Tak, a pomogą w tym specjalne meble i systemy akustyczne.

Wygląd naszych miejsc pracy znacząco zmienił się na przestrzeni lat. Współczesne biura projektowane są tak, aby w łatwy i szybki sposób można było zmodyfikować ich aranżację, dostosowując ją do zmieniających się potrzeb firmy. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się również na pracę w pomieszczeniach typu open space. Wszystko to ma ułatwić komunikację między pracownikami oraz pobudzić ich kreatywność. Dynamika biura niesie jednak ze sobą również niedogodności, bowiem w otwartej przestrzeni pracownicy narażeni są na większy hałas. Rozmowy telefoniczne czy odgłosy urządzeń biurowych skumulowane w jednym miejscu to poważny problem, który przeszkadza w efektywnej pracy. Rozwiązaniem są odpowiednio zaprojektowane systemy mebli biurowych i paneli dźwiękochłonnych, które poprawiają akustykę w biurze oraz pozytywnie wpływają na samopoczucie pracowników.

Wbrew pozorom, aby poprawić akustykę w biurze, wcale nie trzeba całkowicie wytłumić hałas, wystarczy tylko wyciszyć niepożądane dźwięki. Do tego celu służą ekrany wolnostojące, podwieszane panele sufitowe oraz panele naścienne. Systemy tego typu pozwalają na kształtowanie akustyki w pomieszczeniu. Dzięki nim można na przykład oddzielić poszczególnych pracowników i tym samym obniżyć hałas związany z rozmowami telefonicznymi

Niekiedy pracownicy potrzebują cichego pomieszczenia, odgrodzonego od biurowego zgiełku. Z myślą o ich potrzebach powstały wyizolowane moduły, w których można swobodnie dzwonić lub omawiać strategie biznesowe. Dzięki odpowiedniej konstrukcji i zastosowaniu tkanin dźwiękochłonnych skutecznie chronią one przed biurowym hałasem. Zwykle moduły są lekkie i mobilne, co umożliwia szybkie przearanżowanie przestrzeni i wstawienie mebla wszędzie tam, gdzie jest aktualnie potrzebny. 

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ