Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Oprócz ergonomii, podstawowym wyznacznikiem dla projektantów mebli biurowych jest zasada efektywnej organizacji przestrzeni i łatwego dostępu do przechowywanych dokumentów. Fot. Hettich

Oprócz ergonomii, podstawowym wyznacznikiem dla projektantów mebli biurowych jest zasada efektywnej organizacji przestrzeni i łatwego dostępu do przechowywanych dokumentów. Fot. Hettich

  • Autor: mg
  • 18 lip 2018 09:42 (aktualizacja: 19 lip 2018 11:24)

Meble biurowe: jak zapewnić porządek w biurze?

Systemy efektywnego zarządzania przestrzenią biurową wdrażane są nie tylko w korporacjach. Nawet małe kancelarie prawne czy gabinety lekarskie chcą, by ich biura były uporządkowane. Podpowiadamy, jak zapewnić w prosty sposób porządek w biurze.

Oprócz ergonomii, podstawowym wyznacznikiem dla projektantów mebli biurowych jest zasada efektywnej organizacji przestrzeni i łatwego dostępu do przechowywanych dokumentów, niezbędnych przyborów i podręcznych akcesoriów.

Praktycznie każde biurko można wyposażyć w odpowiednie szuflady, ale nie takie zwykłe, do których na kilka minut przed końcem dnia pracy po prostu wrzucamy bez zastanowienia karteczki, wydruki, wizytówki czy przybory. W profesjonalnym projektowaniu mebli biurowych stosuje się bowiem specjalne rozwiązania techniczne, które sprawiają, że siadając do biurka, mamy świadomość, że wszystko jest na swoim miejscu i można zacząć efektywną pracę. W meblach biurowych nie stosuje się tych samych rozwiązań, co w kuchennych szufladach czy komodach salonowych. Z myślą o nich opracowano specjalne rozwiązania, dające możliwość konstruowania różnego typu szuflad oraz organizowania wnętrz kontenerów biurowych. Taką technikę stolarz może zamknąć w meblu zaprojektowanym zgodnie z kolorystyką wnętrza, dopasowaną do dotychczasowych mebli w biurze. Najpopularniejszą i niezwykle wygodną w stosowaniu bryłą meblową są obecnie kontenery na kółkach, z szufladami zamykanymi na zamek.

W szufladach biurowych przechowywane są ważne dokumenty, ale chowamy tu również pieczątki, recepty, firmowe druki czy rzeczy osobiste, do których dostępu nie powinny mieć postronne osoby. Dlatego w meblach biurowych warto zadbać o zamki centralne, które sprawią, że cały kontener (wszystkie szuflady) zamykany jest jednym obrotem klucza.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ