×
Subskrybuj newsletter
dobrzemieszkaj.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Dekory, które pobudzają zmysły

Dekory, które pobudzają zmysły

Autor: Artykuł sponsorowany
Dodano: 22 maj 2018 10:56
Zaktualizowano: 23 maj 2018 12:18

W listopadzie 2017 roku firma Interprint, producent papieru dekoracyjnego i folii finish, zaprezentowała najświeższą kolekcję „Six Pack 2018”. Pierwsza, oficjalna prezentacja miała miejsce na targach ZOW w Niemczech, zaś w marcu mogliśmy zobaczyć wspomniane dekory podczas „areny Design” w Poznaniu na niezwykłej, interaktywnej wystawie.

Podczas obu wydarzeń szczególny nacisk położono na prezentację kolekcji „Six Pack 2018”, która w tym roku wyznaczać będzie trendy w kolorystyce wnętrz. „Six Pack 2018” to doskonale skomponowana kolekcja sześciu wyjątkowych dekorów. Nowe projekty związane są z czterema trendami idącymi z duchem czasu, które Interprint zdefiniował na rok 2018. W skład kolekcji wchodzą: „Delios”, „Artisan Oak”, „Hansen”, „Garbo”, „Aurora” oraz „Grid”. Firma Interprint oferuje pełną gamę produktów dla tych dekorów, która obejmuje papier dekoracyjny na płyty meblowe, folię finish „Xelio” oraz – we współpracy z doświadczonymi partnerami – folię termoplastyczną, obrzeża i powierzchnie ze strukturą synchroniczną.

Obudzić zmysły

Zainteresowanie dekorami „Six Pack 2018” firmy Interprint wśród odwiedzających targi ZOW, jak i „arena Design” było bardzo duże. Niezwykły sposób przedstawienia nowej kolekcji, w postaci interaktywnej wystawy, na którą składały się stacje sensoryczne oraz minilaby, pozwolił przyjrzeć się z bliska dekorom prezentowanym na dużych powierzchniach. W minilabach pokazano inspiracje – tkaniny, naturalne elementy drewna, drobno pokruszone wióry czy miękkie futro, których zadaniem było ukazać charakter każdego z dekorów. Możliwość dotknięcia faktur, którymi inspirowane były dekory, to doskonały sposób na zrozumienie ich istoty oraz genezy powstania. Ponadto, dostępne z wszystkich stron stoisko firmy Interprint zachęcało odwiedzających do odkrywania nowych dekorów. Otwarte stacje sensoryczne jednoznacznie wskazywały, z czym dekor powinien nam się kojarzyć. Sposób prezentacji nowej kolekcji „Six Pack 2018” miał na celu pobudzić zmysły odbiorcy – jego wzrok, dotyk, węch oraz słuch.

Mowa o designie

Jednym z prelegentów uczestniczących w forum „arena Design” był Maurizio Burrato z zespołu projektowego Interprint. Jego wykład na temat generacji w designie poruszył wielu słuchaczy. Maurizio opowiedział, jak dużą wartość w Interprint stanowi wielopokoleniowość pracowników. Wykład był również dobrym momentem, by przywołać przykłady wzornictwa z lat 50. i ich renesans w dzisiejszym designie. Podczas swojego wystąpienia Maurizio Burrato prezentował wybitne wizje projektów i zestawiał je z współczesnymi możliwościami. Te projekty to czysta wizja, doskonała, jednak zabrakło jej technologii, którą dysponujemy dzisiaj. Współczesne, nawet najbardziej niesamowite projekty są możliwe do wykonania właśnie dzięki technologii. Nie ma rozwoju designu bez jednoczesnego rozwoju technologii – mówił Maurizio Burrato. Podsumowaniem prelekcji było stwierdzenie roli społecznej odpowiedzialności designu, czyli skupienie się na wartościach dla przyszłych pokoleń, nie tylko na potrzebach odbiorcy.

 

Interprint Polska Sp. z o.o.
95-035 Ozorków
Adamówek 37 A
tel. + 48 42 714 09 00
fax +48 42 714 09 99
e-mail: info@interprint.pl
www.interprint.com

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także