Meble.com.pl - komfort na miarę

Fot. Rejs

Dobre zakupy z firmą Rejs

  • Autor: Redakcja Meble.com.pl
  • 04 paź 2017 10:09 (aktualizacja: 04 paź 2017 10:20)

Producenci mebli i stolarze na co dzień mają wiele na głowie - za krótkie terminy, zmiany w projektach, sprawy urzędowe i finansowe, no i sama produkcja. Zakupy materiałów i akcesoriów to na ogół ostatnia rzecz, o którą chcą się martwić. I wcale nie muszą, bo wszystko, co jest potrzebne do stworzenia mebli, znajdą w punktach handlowych sieci Rejs, uznanego polskiego producenta akcesoriów meblowych.

Złożenie zamówienia na materiały: półprodukty, komponenty, akcesoria, osprzęt itp. to zadanie, które nie należy do tych najbardziej lubianych przez producentów mebli i stolarzy. I to nie z powodu skomplikowanych procedur - większość hurtowni oferuje wszak dość proste formalności i programy lojalnościowe.

Głównym problemem jest czas, jaki zakupy pochłaniają. Czas przejazdu między kilkoma punktami handlowymi, które trzeba odwiedzić, aby skompletować całą listę potrzebnych produktów. Czas spędzony w kolejkach, a później czas oczekiwania na realizację zamówień. Czas stracony.

Rozwiązaniem są zakupy w miejscach oferujących kompleksowy asortyment. Na przykład, w jednym z wielu punktów handlowych firmy Rejs, w których znaleźć można produkty potrzebne stolarzom i producentom mebli: płyty i blaty kuchenne, obrzeża, narzędzia i elektronarzędzia, systemy do wyposażenia czy zabudowy i akcesoria oświetleniowe, listwy, uchwyty i okucia, zawiasy, środki chemiczne oraz wiele, wiele innych. Wszystkie te rozwiązania pochodzą z ofert uznanych polskich i międzynarodowych marek, wśród których warto wymienić takie firmy, jak: Aqua Front, Biurostyl, Blum, DC, Design Light, Egger, Fest, Forner, Henkel, Hettich, Itatools, Laguna, Lakma, Panmar, Polieco, Polkemic, Sevroll, Siro, Sopur i - oczywiście - Rejs.

Coś więcej niż sklep

Sieć handlowa sygnowana marką Rejs to nie tylko produkty, to również: gwarancja dostaw w krótkim terminie, a także życzliwa i profesjonalna pomoc doradców. W sklepach sieci pracują specjaliści, którzy pomogą rozwiązać problemy konstrukcyjne i podpowiedzą optymalne rozwiązania. Z myślą o klientach rozwijamy się - zgłębiamy wiedzę na temat produktów, stosujemy nowoczesne narzędzia pracy, tworzymy przyjazne dla klienta miejsca sprzedaży. Wszystko po to, aby uprzyjemnić czas spędzony w naszych sklepach i... zredukować go do niezbędnego i spędzonego w miłej atmosferze minimum - mówi Michał Pesta, dyrektor sprzedaży firmy Rejs.

W każdym ze sklepów sieci znajdują się specjalnie przygotowane ekspozycje pokazowe, będące inspiracją do planowania ergonomicznej i funkcjonalnej kuchni lub garderoby. Miejsca, gdzie stolarze mogą pracować ze swoimi klientami - pokazać im możliwe rozwiązania, wypróbować rozważane modele, wybrać to, co najbardziej przypadnie konsumentom do gustu. Można tu zobaczyć, sprawdzić i dotknąć, jak pracują konkretne systemy - jaką mają funkcjonalność i jak wyglądają. Klienci oglądając ekspozycje systemów  Rejs i produkty licznych dostawców, mogą się przekonać, czy wybrane z katalogów wzory i faktury płyt, blatów i frontów pasują do siebie. Czy wybrane akcesoria pomogą im w codziennej pracy? Czy dokonają słusznego wyboru?

Dzięki temu, że Rejs jest i producentem, i dystrybutorem, w swoich sklepach oferuje również towar własnej produkcji. Pozwala to usprawnić procedurę ewentualnej wymiany zużytych części czy naprawy towaru. Czyli innymi słowy - skraca czas obsługi. Ale to nie wszystko.

Punkty handlowe Rejs to również konkurencyjność. Profity daje fakt działania jako sieć - pozwala to sklepom zaoferować klientom atrakcyjniejsze warunki współpracy, gdyż ich negocjacja z bezpośrednimi producentami i dostawcami jest łatwiejsza.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER MEBLE.COM.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu Meble.com.pl codziennie w Twojej skrzynce

WNĘTRZA